1. Hi Guest we're sorry for the downtime but the site should be up and working now...

    Click here

Are you a 'home alone' kinda person?

Discussion in 'The Pavilion' started by Mohsin, Jul 8, 2012.

Users Who Have Read This Thread (Total: 0)

  1. Mohsin
    Online

    Mohsin Sultan of Swing

    Feb 21, 2010
    15,050
    Well the title says it all...do you prefer being home alone, or do you like having everyone around, all that noise, headache etc lol
    Everyone here left for a wedding in Birmingham at around 2ish, since then its been all quiet...all peaceful home alone. Ive been singing lol, relaxing...and just now got my dinner in the oven (yup thats right ladies, i can cook! :D)

    Dont get me wrong though, its awesome having family around obviously, but sometimes you just...need a holiday...and today is officially 'Mohsin Day' :good
     
  2. NO 1 AFRIDI FAN
    Offline

    NO 1 AFRIDI FAN Talented

    Aug 30, 2011
    2,688
    Well, that's embarrassing. I can't cook. :oops:

    Regarding the topic; it's good to have people around and socialise a bit. But sometime it is good to peace and time to yourself and just chill.
     
  3. Passionate Pakistani
    Offline

    Passionate Pakistani Fantasy Draft Wins: 1

    Jun 10, 2011
    68,326
    it depends on the mood as well bro.. sometime you do need these quiet moments...

    Here in uk, i mostly prefer to stay alone whereas in Pakistan i want all of them at home. D

    cooking something in an oven doesnt make you a cook. handi banaoo tho pata chalay :D
     
  4. Mohsin
    Online

    Mohsin Sultan of Swing

    Feb 21, 2010
    15,050
    True...though you cant really compare here with Pakistan...Pakistan you kinda 'need' people around you (if you know what i mean)...and yeah in terms of socializing, its kinda weird...i started work last week as a summer temp, and after all the 'socializing' with colleagues, strangers, when you get home you just wanna keep quiet and chill lol
     
  5. Mohsin
    Online

    Mohsin Sultan of Swing

    Feb 21, 2010
    15,050
    Also lol i could try and make Handi but Gorden Ramsey never does programes on them :p
     
  6. SIMBA
    Offline

    SIMBA Youngsta Beauty

    Oct 3, 2011
    78
    I like my quiet time. I dont go out with family....I am too old.

    I like to chill with my friends over a sheesha...But I dnt like too many people...like my selected few close mates.
     
  7. Shahid Afridi rulez
    Offline

    Shahid Afridi rulez Talented

    Sep 9, 2011
    1,349
    You don't want to be all alone, I think I need someone to talk to and that also to feel a bit safe llool.

    Seriously though, I don't really mind. It is quite good to be alone whilst your revising or wanna chill, but you also need to socialise and someone to cook for you.

    I quite like talking with family etc.
     
  8. Passionate Pakistani
    Offline

    Passionate Pakistani Fantasy Draft Wins: 1

    Jun 10, 2011
    68,326
    1. you need to stop watching scary movies. :D

    2. how can you chill alone ? hmmm :good
     
  9. Shahid Afridi rulez
    Offline

    Shahid Afridi rulez Talented

    Sep 9, 2011
    1,349
    Haha, that was a joke. I don't get scared alone, you know.

    Watch a movie, have some 'me' time etc.
     
  10. Energy
    Offline

    Energy Cornered Tiger

    Apr 22, 2012
    10,340
    Currently home alone and I don't appreciate it.
     
  11. karachigirl
    Offline

    karachigirl Tracer Bullet

    Sep 6, 2011
    5,259
    It depends on my mood. At times I prefer to be alone, like when I'm revising or thinking about something serious.
    But at times, I NEED to have my family around me. For example, in the morning, I wakeup and go to my parents room, and then a feeling of safeness washes over me. In Pakistan, I NEED to be around my relatives, otherwise I feel like I am just wasting my life.
     
  12. Disco Lemonade
    Offline

    Disco Lemonade Design Artist

    Dec 17, 2009
    5,880
    damn, wrong thread, on the topic, as everyone said, it depends on mood. But unless i get a certain amount of time alone, i dont like to meet people. Its not necessary that i meet people/party everyday, but i gotto have my time alone almost everyday.

    Alot of time alone gets boring, honestly.
     
  13. Passionate Pakistani
    Offline

    Passionate Pakistani Fantasy Draft Wins: 1

    Jun 10, 2011
    68,326
  14. Cover Drive
    Offline

    Cover Drive Talented

    Apr 13, 2012
    1,695
    As others have mentioned, it depends on my mood. There are times when I wish to be alone and would distance myself from my family members even. Sometimes I just sit in my room to get that surrounding.
     

Share This Page